ایجاد تعهد و قرارداد میان فوتبال مادرید و شهرهای ایران، آموزشگاه رئال در اصفهان تشکیل می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، در حالی که این روزها شاهد حضور استعدادهای جوان و باکیفیتی به عنوان نماینده های ایران در فوتبال اروپا هستیم، باشگاه های بزرگ اروپایی همچون رئال مادرید نماینده خود را برای مشخص ظرفیت فوتبال کشور به ایران فرستاده اند.

ایجاد تعهد و قرارداد میان فوتبال مادرید و شهرهای ایران، آموزشگاه رئال در اصفهان تشکیل می گردد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، امروزه در فوتبال سطح یک جهان تیم های پایه از اهمیت بسیاری برخوردارند و به گونه ای مهم ترین سرمایه و درآمدزایی برای تیم های بزرگ، سطوح پایه و پرورش بازیکنان بزرگ و انتقال آن ها با مبالغی بالا به دیگر تیم ها هستند.

باشگاه های بزرگ جهان سرمایه گذاری بسیاری را نسبت به تیم اصلی خود در فوتبال پایه دارند و امکانات بسیار خوبی را در اختیار بهترین استعدادیابان خود برای کشف استعدادها قرار می دهند.

باشگاه های بزرگ جهان علاوه بر سرمایه گذاری بومی در کشور خود در سال های اخیر سعی بر این دارند تا با صرف هزینه در دیگر کشورها استعدادهای سایر نقاط را نیز کشف نمایند که البته این امر ابتدا احتیاج به فرهنگ و ارتقای سطح فوتبال در آن کشورها دارد.

باشگاه رئال مادرید یکی از بزرگترین باشگاه های جهانست که در این زمینه فعالیت بسیار خوبی دارد. این باشگاه در اقدامی با مشخص مسئولیت برای کارشناسان خود، بعضی از مربیان و روانشناسان خود را برای ارتقای سطح کیفی در آسیا به این قاره فرستاده اند؛ به همین دلیل یکی از مسئولان آموزشگاه فرهنگی رئال مادرید با حضور در اصفهان شرایط این استان را برای برپایی آموزشگاه فرهنگی ورزشی آنالیز کرد.

وجود رقابت استعدادیابی میان باشگاه های بزرگ جهان

حسین چرخابی مربی سابق تیم فوتبال سپاهان درباره حضور نماینده باشگاه رئال مادرید در اصفهان و در مدرسه فوتبال این سرمربی گفت: در کشور اسپانیا و لیگ های بزرگ اروپایی رقابت شدیدی میان تیم ها وجود دارد که بتوانند استعدادهای جوان و نوجوان را به خوبی جذب نمایند.

وی با بیان اینکه آموزشگاه های بزرگ با 2 مسئله باشگاه های دولتی و مدارس فوتبال مخالف هستند و تنها تاکید بر تشکیل آموزشگاه دارند، اضافه نمود: تیم های بزرگ مدتی است که علاوه بر کشورهای خود در دیگر کشورهای جهان نیز سرمایه گذاری می نمایند در حالی که ما حتی در کشور خودمان نیز آنطور که باید سرمایه گذاری نداریم..

آموزشگاه فوتبال معنای درستی در کشور ندارد

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد: در کشور ما آنطور که باید آموزشگاه وجود ندارد که بعضی از استعدادیابان بزرگ را در همه جای کشور قرار دهند تا استعدادیابی را به بهترین نحو صورت دهند؛ این در حالی است که یک باشگاه خارجی برای کشف استعداد حاضر شده تا رایگان همه امکانات را در اختیار ما قرار دهند.

وی توضیح داد: اگر این باشگاه در سراسر ایران تنها 2 بازیکن نیز جذب کند از سود این بازیکن همه هزینه های صورت داده باز می شود، در حالی که در ایران در مدارس فوتبال از یک نفر با چندین کیلو اضافه وزن تا بازیکن مستعد ثبت نام می نمایند و در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

چرخابی بیان نمود: یکی از رکن های اساسی درآمدزایی در فوتبال پرورش استعداد است تا با فروش آنان به تیم ها و دیگر کشورها درآمدزایی نمایند و هزینه های باشگاه را تامین نمایند.

ایجاد تعهد و قرارداد میان فوتبال مادرید و شهرهای ایران

اینیگو آریناس نماینده آموزشگاه رئال مادرید در ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره نتیجه آنالیز شرایط در ایران گفت: ایران کشور بسیار جالب و خوبی است؛ من اصفهان، مشهد، ماهشهر، شیراز و اصفهان را دیدم و اینکه ایران مردمی خوب و بسیار با فرهنگ دارد که این برای ما بسیار ارزش دارد.

وی اضافه نمود: هدف ما از حضور در ایران این است که با آموزشگاه ها و مدارس فوتبال تعامل و همکاری داشته که شاهد تعهدی میان مادرید و ایران باشیم؛ هدف حضور ما در ایران برای پول و معامله تجاری نیست بلکه تنها برای ورزش و فرهنگ ورزشکاران با استعداد ایرانی آمده ایم.

ایران و استرالیا ظرفیت خوبی در فرهنگ سازی فوتبالی دارند

نماینده آموزشگاه رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که چرا ایران را انتخاب کردند اعلام کرد: برای نخستین بار در ایران حضور پیدا نموده ایم چون کشورهایی مانند ایران و استرالیا از پتانسیل خوبی در این بخش از آسیا برخوردارند و ما علاقه مند به سرمایه گذاری در این کشورها هستیم.

وی درباره اینکه که هدف سرمایه گذاری باشگاه رئال مادرید در ایران برای چند شهر است، توضیح داد: برنامه های ما در ماهشهر به خوبی پیشرفته و در 4 شهر دیگر نیز در حال برنامه ریزی هستیم اما ما در برنامه های بلند مدت پیش بینی 70 شهر را نیز داریم.

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کاریکاتوریست ها

asiaro.ir: تور آسیایی ارزان | تور ترکیبی آسیایی | تور ترکیبی جنوب شرق آسیا

pariha.com: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70027

به "ایجاد تعهد و قرارداد میان فوتبال مادرید و شهرهای ایران، آموزشگاه رئال در اصفهان تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد تعهد و قرارداد میان فوتبال مادرید و شهرهای ایران، آموزشگاه رئال در اصفهان تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید